dinsdag 13 maart 2012

Boekenbal


Zwarte man Sandman wil de lezer graag op de hoogte houden van zijn bevindingen op het boekenbal. Zijn missie is zoeken naar veenkoloniale themata in polderliteratuur. Hij sms't er driftig op los. Waar het allemaal over gaat is niet altijd even duidelijk, feit is dat hij er is. Even voor het beeld, op de foto staat Max Strammer staat rechts achteraan. Bij de bar.

Max Strammer is er ook.

Maar ik ben net binnen. Moet even acclimatiseren.

Zoals het nu lijkt is Lupko Ellen uit Gasselternijveenschemond de enige veenkolonist.

Diana Ozon hoort ook bij ons gezelschap.

Zij regelt nu even een myspacemoment.

Diana Ozon. Die kent mij. Ik droomde vroeger van haar.

Knal alles er maar op wat ik sms.

Ik onthulde de fazant.

Dat was het myspacemoment. Leg ik later wel uit.

Ik strikte mijn veters. Dat zie je niet vaak op het boekenbal.

Toch een beetje een voetbalmoment.

SC Veendam moment.

De broer van Max Strammer is er ook.

Eén ding nog. Ik heb Hugo Borst gezien, Op 3 meter afstand. Toch even een emotiemomentje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten